ديدار  رئيس روابط عمومي استانداري يزد با اصحاب مطبوعات + عکس


مشاور استاندار و رئيس روابط عمومي و امور بين الملل استانداري يزد با اصحاب مطبوعات و جرايد استان در محل مهمانسراي استانداري ديدار و گفتگو كرد و در جريان ديدگاهها و نكته نظرات آنان قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، سيد عبدالمجيد قائم محمدي در اين نشست با تسليت ايام سوگواري حضرت اباعبدا... الحسين(ع) به در پيش رو بودن دهه مبارك فجر اشاره كرد و گفت: دهه فجر سرآغاز حركت و جهش بزرگ ملت ايران به سمت تعالي و پيشرفت مادي و معنوي به شمار مي رود.
وي با اشاره به نقش مهم و اساسي بنيانگذار كبير جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني(ره) در پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: امام راحل(ره) با تكيه بر احكام اصيل و نوراني اسلام ناب و با خلوص نيت توانست وحدت كلمه را در ميان آحاد مختلف مردم ايجاد نمايد و انقلابي بزرگ و عظيم را پديد آورد.
وي با تاكيد بر گراميداشت سي و يكمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي خواستار در نظر گرفتن حرمت و جايگاه ايام سوگواري حضرت اباعبدا... الحسين(ع) در اين رابطه شد.
مشاور استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای مرحله دوم طرح جمع آوری اطلاعات اقتصادی خانوارها، قانون هدفمند کردن یارانه ها را قانونی سودمند و موثر ارزیابی کرد و افزود: در حالی که در شرایط کنونی 70 درصد از یارانه ها تنها در اختیار 30 درصد از افراد جامعه قرار می گیرد اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها ضمن آن که می تواند در رشد و پیشرفت کشور موثر واقع شود بلکه در برقراری عدالت در جامعه نیز تاثیرگذار است.
قائم محمدی بر آگاهی دادن و اطلاع رسانی صحیح و موثر در خصوص نحوه اجرای مرحله دوم طرح جمع آوری اطلاعات خانوارها تاکید کرد و خواستار ارائه نقش فعال تر توسط رسانه ها در این خصوص شد.
قائم محمدی در پایان با قدردانی از خدمات و تلاش های ارزنده جامعه مطبوعاتی یزد در خبرسانی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در استان و انعکاس نقدها و دیدگاههای صاحبنظران صمیمانه از آنان سپاسگزاری کرد.اصحاب رسانه و جراید نیز در این نشست به بیان دیدگاهها و نکته نظرات خود پرداختند.

گزارش تصویری :مسعود میرجلیلی
































یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا